Fiblon
Lautasliina ei ole vain pala paperia
SOFTLIN-kattausliinoja valmistava suomalainen yritys, jolla on isoja asiakkaita ja vielä isompia globaaleja kilpailijoita.
Haaste
Nousta esiin isojen jättiyritysten varjosta ja löytää sekä yrityksen että tuotteen vahvuudet.
Ratkaisu
Luovuttiin vanhoista ajatusmalleista ja otettiin tilalle luovuus. Pieni koko on kaiken ydin. Se on asiakkaan kannalta vain ja ainoastaan hyvä asia.
Lopputulos
Kiteytimme Fiblonin yritysbrändin ydinviestin ja uudistimme Softlinin tuotebrändin läpikotaisin. Fiblon on Lautasliinatehdas Porista, jolle jokainen asiakas on suuri ja merkityksellinen. Personointi tarkoittaa Lautasliinatehtaalle yksilöllisyyttä tuotteesta palveluun.
Lautasliina ei ole vain pala paperia. Se on osa kokemusta ja kokonaisuutta – yksityiskohta, jolla on merkitystä. Tuotebrändiuudistuksen myötä Softlin on entistä modernimpi, persoonallisempi ja elämänmakuisempi. Se näkyy kaikessa tekemisessä - materiaaleissa, videoissa, kuvissa ja puhetavassa.