Autokauppaa täysin uudella otteella

J. Rinta-Joupin ja Westin yhteistyö alkoi keväällä 2020 Covid19-epidemian mullistaessa talouselämää. Nopea reagointi muuttuneeseen tilanteeseen ja markkinoinnin kanavavalintoihin sekä markkinoinnin tuttujen kaavojen rikkominen olivat avainsasemassa, jotta kaupalliset rattaat pidettiin pyörimässä.

West toteutti tuloksellisia kampanjakokonaisuuksia digitaalisiin kanaviin. Verkkosivujen aiemmat ennätykset kävijämäärissä rikottiin ja kevään myynti lähti vahvaan kasvuun. Kysyntä ei kuollut, vaan kauppaa tehtiin aktiivisesti verkossa. rohkeaa linjaa jatkettiin Autotuttaa-kampanjan myötä ja loppukesän aikana huomiota saatiin TOP100-kampanjan näkyvällä visuaalisuudella.

Positiivinen palaute asiakkailta, verkon kautta tulleiden asiakasdiilien määrät ja koko ketjun historian ennätys kauppojen määrän kasvussa osoitti sen, että tällä tekemisellä olemme oikealla tiellä.

Lisätietoja

Niina Arponen
Project Manager
+358 50 514 3324
niina.arponen@westcreative.fi